суббота, 16 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 10,11 


Сьогодні на занятті створили матеріали для фасилітації.
 Закінчила роботу над планом вивчення теми та планом впровадження теми.
Мені дуже сподобався цей тренінг, для себе дізналась багато чого нового і цікавого: метод фасилітатора, багатогранність оцінювання, форми мережевого опитування. Обов’язково буду використовувати поради від Intel у своїй повсякденній роботі.

пятница, 15 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль  9

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. 
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створив форму оцінювання учнівського блогу, потім вніс корективи в план теми.

четверг, 14 марта 2013 г.


 Рефлексія. Модуль 8.


Цей модуль допоміг мені ще раз усвідомити можливість роботи в малих групах/парах та важливість використання Інтернету при створенні проекту.

Корисно частіше бувати на місті своїх учнів :))

Самий цікавий момент - це об'єднання в групи, "запеклі" дискусії, гра в різноманітні ігри.
Як розкривається кожний у цей час!!!

Може це застосовувати постійно у себе на уроках? Часу завжди не вистачає...
Бо навчання і навчання .

среда, 13 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 7


Опрацювавши цей модуль, я зрозумів, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів:
  • Для усних відповідей - презентації з використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси.
  • Для письмового спілкування - публікації з тестами, малюнками, графіками та діаграмами.
  • Для текстових повідомлень - вікі-сторінки, які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей.
  • Для текстових щоденників - інтернет-блоги, що заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів

вторник, 12 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
… ще раз впевнилася, яке зло може нанести зворотна сторона Глобальної мережі та чому необхідно вивчити учнів правилам безпечної роботи в Інтернеті.
 
 
 
Вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.
- Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет.

понедельник, 11 марта 2013 г.

 Рефлексія. Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- Інтернет може бути потужним інструментом для проведення досліджень;
- майстерне оперування пошуковими стратегіями допоможе ефективно шукати корисні відомості та данні в Інтернеті;
- закони правомірного використання інформації описують, як можна скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом;
- пострібно складати список використаних ресурсів;
- потрібно навчатися критичному оцінюванню веб-ресурсів.
Сподобалась проведена педрада з роботою в групах і обговоренням проблемних питань.

четверг, 7 марта 2013 г.

Рефлексія модуль 4


Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
Оцінка й розуміння попередніх знань, умінь та уявлень учнів допомагають учителям розробити процес навчання таким чином, щоб змінити неправильне розуміння, здійснювати диференційоване навчання учнів та спиратися на попередній досвід .
Учні мають уміти працювати самостійно, в команді і малих групах для того, щоб навчитися визначати та використовувати цілу низку інструментів та ресурсів, якими володіють інші члени команди, ризикувати та навчатися на своїх помилках.
відбувається постійний зворотній зв’язок між учнем і вчителем при аналізі результатів навчання. Оцінювання, при якому здійснюється такий корисний зворотній зв'язок, показує учням, де є їхні конкретні «слабкі та сильні місця».
Демонстрація знань та навичок дозволяє учням надавати зворотній зв'язок один одному, самостійно оцінювати свої власні сильні сторони та визначати напрями, де їм потрібно покращити результати власного навчання.